קייטרינג לגני ילדים

הילדים שלנו נמצאים בגן במשך שעות רבות – משעות הבוקר עד שעות הצהריים ואף יותר מכך. במהלך שהותם בגן הם מקבלים ארוחות ובניגוד לשנים קודמות – שנים בהן קיבל נושא תזונת ילדים תשומת לב מעטה, כיום ידוע לכל כי חשוב להקפיד על תזונה עם תבונה כבר בגילאים צעירים, שכן המזון משפיע על הגדילה, היכולות הקוגנטיביות, הבריאות הנפשית וכו'. אנו, כהורים יכולים לספק לילדים תזונה איכותית כאשר הילדים נמצאים בבית, אך מה קורה כאשר הילדים נמצאים בגן?

המזון האיכותי יקר. איך פותרים את הבעיה?

כדי לשמור על הילדים ולוודא כי הם מקבלים מזון איכותי, עשיר בויטמינים ומרכיבים חיוניים נוספים קבע משרד הבריאות תנאים מחמירים בנוגע לבישול בגני ילדים אך מכיוון שההשקעה הכספית במזון איכותי גבוהה, הגנים מתקשים לעמוד בדרישות, דבר שגורר תביעות ממשרד הבריאות.

באמצעות קבלת שירותי קייטרינג לגני ילדים ניתן למנוע מצבים כאלו. חברות אשר מתמחות בתחום אוכל לילדים, מספקות מגוון תפריטים, מקפידות לבשל מזון טרי שאינו מעובד וגובות מחירים משתלמים מסייעות לגנים רבים לעמוד בדרישות.

קריטריונים לבחירת חברת קייטרינג איכותית

הביקוש הרב עבור חברות קייטרינג לגני ילדים הוביל להקמתן של מגוון חברות אשר מתמחות במזון לילדים ומכיוון שלא כל החברות מספקות שירות באותה רמה יש לבחון את האפשרויות בקפדנות. תהליך הבחירה יוכל להיות קל יותר באמצעות קבלת ייעוץ מיועץ קייטרינג מקצועי, באמצעותו יהיה ניתן לחסוך זמן ולבצע חיפוש ממוקד. ככל שיהיה החיפוש ממוקד יותר- כך יהיה ניתן למצוא את החברה המתאימה ביותר.

התאמת הקייטרינג לצרכים של הגן

כדי לבחור בחברה המתאימה ביותר יהיה עליכם להתמקד בכמה גורמים:

ראשית– שאלו את עצמכם מהו סוג הקייטרינג הדרוש לכם – האם אתם מעוניינים למצוא קייטרינג חלבי, בשרי או מגוון.

שנית– בדקו מהי מידת הכשרות הדרושה לכם – האם אתם צריכים למצוא קייטרינג כשר או לא כשר.

הקריטריון השלישי שיהיה עליכם לבדוק יהיה מספר המנות היומיות הדרושות לגן.

הקריטריון הרביעי יהיה המיקום של הגן – רצוי לקבל שירות מחברת קייטרינג אשר נמצאת בקרבת הגן – בצורה זו יהיה ניתן לקבל הצעת מחיר משתלמת יותר מהצעת המחיר של חברה אשר נמצאת במרחק רב מהגן.

השלב החמישי יהיה להכין רשימה של הציוד הקיים בגן, בצורה זו תוכל חברת הקייטרינג להציע את הכלים הדרושים.

השלב השישי יהיה לבדוק האם יש צורך בשתייה ואילו מיצים או תרכיזים כדאי להזמין.

קייטרינג לגני ילדים

מציאת חברת הקייטרינג

בשלב זה יהיה עליכם למצוא את חברת הקייטרינג אשר מתמחה בנושא אוכל לילדים. תוכלו לאתר חברות קייטרינג אשר מקפידות על תזונה עם תבונה באמצעות חיפוש באינטרנט ובחינת אתרים של קייטרינג לגני ילדים ולעיין בתפריטים. במידה והאתר כולל גלריית תמונות תוכלו לבחון את מראה המזון ולהתרשם מאיכותו. מומלץ לבחון מספר חברות קייטרינג ולהשוות ביניהן.

תפריט איכותי יהיה תפריט מגוון – כך שכל יום הילדים יקבלו מנות אחרות, בצורה זו הם לא ישתעממו מהמזון. להלן דוגמה לתפריט יומי אשר עשוי להתאים: ארוחת בוקר – לחם, גבינה,  סלט + לימון ושמן זית וחומס,
ארוחת עשר – פרי, ארוחת צהריים: פרגיות עם רוטב ירקות, פסטה מחיטה מלאה עם רוטב עגבניות בצד (לא כל הילדים אוהבים רוטב עגבניות), ארוחת אחה"צ-  פרוסת לחם בתוספת טחינה וסילאן.

אופציה נוספת תהיה לעיין בדפי זהב או לפעול בדרך הישנה והטובה – לפנות אל מכרים או גנים אחרים אשר נעזרים בשירותים של חברות קייטרינג אשר מתמחות במזון לילדים. לאחר בחינת החברות תוכלו לשלוח לחברות מייל מסודר, בצורה זו יהיה ניתן לקבל את המידע באופן מסודר, כך שבמידה ותשכחו פרטים תוכלו לקרוא את המייל שוב.

מעבר לזאת, מומלץ להגיע אל המטבח של החברה בה אתם מתעניינים ולבדוק את איכות המזון וטעמו. כמובן שיש להתחשב גם באיכות השירות ולבחור לעבוד עם חברה שמעניקה יחס אדיב ומקצועי.

קבלת ההחלטה

לאחר בחינת התפריטים, קבלת ההמלצות, השוואת המחירים, בדיקת מיקום חברת הקייטרינג, בדיקה באתרי האינטרנט, הגעה אל המטבח של החברה, בדיקת הכשרות (במידה ויש צורך בכך), בדיקת איכות המזון, טעימת המזונות וכו' תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ולאפשר לילדי הגן ליהנות מתזונה איכותית ובריאה אשר תסייע להם להתפתח ותרגיל אותם לצרוך מזון בריא ואיכותי.

Share This
תפריט עמודים
×