קייטרינג לילדים

אוכל בריא

סביר להניח שכהורים אתם מכירים את הסיטואציה בה אתם מציעים לילד לאכול ברוקולי או מלפפון והוא מעקם את האף. לפעמים נראה כיכמעט כל הילדים נולדו עם מנגנון שנאה לירקות ורק מעטים מהם מסכימים לנגוס בברוקולי. באמצעות אכילה נכונה כבר בגיל צעיר יהיה ניתן לפתוח את הילדים בפני טעמים חדשים. לא מאמינים? נסו בעצמכם.

המושג "תזונה עם תבונה" נשמע פעמים רבות וכיום המודעות בתחום אוכל לילדים גדולה הרבה יותר מבעבר. כיום, ברור שילדים צריכים לקבל את כל אבות המזון, ביניהם: סידן, ברזל מהצומח ומהחי, חלבונים, ויטמינים, מינרלים, פחמימות מורכבות (לא פחמימות פשוטות אשר מתפרקות במהירות, מעלות את רמות הגלוקוז וצונחות במהירות) ומעט שומן ממקורות איכותיים – כמו למשל – שמן זית, אבוקדו ועוד.

ארוחות מאוזנות

מעבר לחשיבות מרכיבי המזון יש להקפיד על ארוחות מאוזנות. ארוחה מאוזנת היא ארוחה שכוללת חלבון, פחמימות, ירקות ושומנים ויש לדעת כיצד לשלב את המרכיבים כדי שספיגת הסידן והברזל תהיה טובה. כאן אתן לכם טיפ: מומלץ לתת לילד מוצרים שמכילים ויטמין Cבשילוב ברזל וסידן.

במסגרת קייטרינג לילדים של דליקייט אני מקפיד לשלב בין המזונות הנכונים ולתת לילדים מנות שמכילות קציצות בקר, הודו או קציצות צמחיות על בסיס סויה בשילוב ירקות ופירות טריים וצבעוניים – הפירות והירקות הצבעוניים מחסנים את גופו של הילד כך שהוא יכול להתמודד עם מחלות. ירקות ופירות בצבע כתום למשל, מחזקים את מערכת החיסון ומסייעים לגוף להילחם בסרטן וירקות ירוקים מחזקים את העצמות ושומרים על הראייה.

אנו מקפידים לספק לילדים בשר איכותי – לא מעורבב בסויה ולא מעובד, מקפידים להשתמש במעט אבקת עוף (אבקת העוף אינה בריאה משום שהיא מכילה מונוסודיום גלוטמט, נתרן, מלח, שומנים מוקשים, מעכבי חמצון, חומרי טעם כימיים וכו') – כדי לאפשר לילדים ליהנות מהמזון פיתחתי רוטב עגבניות שאינו מכיל מרק עוף. כמו כן, אני מקפיד להימנע משימוש בצ'ילי מתוק וסויה משום שיש בהם כמות רבה של נתרן.

במידה ואנו משתמשים בסוכר אנו מקפידים על המינון ולא משתמשים בכמות גבוהה מהדרוש. אוכל לילדים שמכיל מינונים נכונים ירגיל את הילדים לטעם של המזון הבריא וההרגל יסייע להם בהמשך חייהם.

רכישת הרגלי אכילה נכונים מגיל צעיר מסייעת בשמירה על הגוף והנפש

כולנו יודעים שלא בריא לאכול ג'אנק פוד – נקניקיות, צ'יפס, המבורגר מבשר שמן ולא איכותי, פיצות, ממתקים, חטיפים ועוד אינם מספקים לגוף רכיבים חיוניים וגורמים להשמנה אשר מהווה תופעה מדאיגה מאוד בעולם המערבי. הג'אנק פוד עשיר בשמן, כולסטרול, מלח, חומרי טעם וריח ועוד. איסור מוחלט על אכילת ג'אנק פוד אינו מומלץ משום שהדבר עשוי לגרום לילד לחוש מקופח ולכן יש להגביל את האכילה וללכת למקדונלד'ס (למשל) אחת לתקופה.

הקדשת מחשבה ותכנון אוכל לילדים יסייעו לילדים להפוך את אכילת המזון הבריא לדרך חיים, דבר שיסייע להם לשמור על הבריאות וימנע השמנה. הילדים ילמדו כיצד להתייחס למזון בצורה טבעית ולא יבצעו דיאטות קיצוניות בהמשך, בצורה זו יהיה ניתן למנוע בולימיה, אנורקסיה או התמכרות אובססיבית לספורט לצורך ירידה במשקל (חלילה איני אומר שאין לעסוק בספורט, חשוב מאוד לבצע פעילות ספורטיבית אך כמו כל דבר אחר יש לעשות זאת במידה).

לא מקפחים אף אחד

בתקופה האחרונה אני שם לב לעיסוק רב בבעיות השמנה של ילדים ואימהות שונות מעלות שאלות מגונות בפורומים. לא פעם נתקלתי בשאלה: "מה לעשות עם הילדה שלי? היא שמנה ושתי הילדות האחרות שלי רזות. האם אני צריכה להגיש לה מנות דלות בשומן כאשר הן אוכלות כרגיל?". במקרים מסוג זה אני ממליץ לשנות את הרגלי התזונה של כל בני הבית כך שלא יהיה הבדל בין הילדים ואף אחד לא ירגיש מקופח – אוכל לילדים צריך להיות זהה בקרב כל הילדים. כמו כן, אין לפגוע בילדה או בילד השמן ולהעיר לו. כאשר הארוחות בבית יכללו מזון בריא ואיכותי יסגל הילד הרגלים נכונים ויפחית במשקלו. מעבר לזאת, הוא ירגיש טוב עם עצמו משום שההורים יעבירו את המסר שבזכותו – (לא בגללו) נהנים בני הבית ממזון בריא ועשיר במרכיבים חיוניים כךשבמקום להזמין פיצה בכל ערב, לאכול פלאפל, צ'יפס, בשרים שמנים, תפוחי אדמה בשמנת וכו' – ניתן לאכול לחם מחיטה מלאה, חביתה עם מעט שמן זית, אבוקדו, גבינות עשירות בסידן, סלט ירקות צבעוני ולקינוח פרי או סורבה.

אמת מידה נכונה

אנו בדליקט מאמינים לא רק במנות מגוונות אלא גם בכמויות מדודות – אוכל בריא לילדים יש לאכול במידה ולא כמה שרוצים – במידה והילד יאכל כמויות גדולות מידי הוא יגדיל את נפח הקיבה, יתרגל לאכול את אותה הכמות, יתקשה להגיע למצב של שובע ויעלה במשקל. אני ממליץ לתת לילדים חמש ארוחות ביום – ארוחת בוקר, ארוחת ביניים, ארוחת צהריים, ארוחת ביניים וארוחת ערב. ארוחות הביניים יהיו קטנות ויכללו פרי, סנדוויץ או מעדן. אנו, שמספקים לגנים ולבתי הספר בעיקר את ארוחות הצהריים נקפיד על מינונים נכונים בכל מנה.

מעבר לזאת, אני ממליץ להחליף את המשקאות הממותקים במים ומיצים סחוטים. אוכל לילדים במינונים נכונים ישמור על נפח הקיבה של הילדים ויאפשר להם להיות שבעים ונינוחים לאחר אכילת ארוחה מאוזנת ובריאה.

לבחור בדליקייט זה לדאוג לילדים שלכם

כאשר אתם בוחרים חברת קייטרינג לילדים הקפידו לוודא שהיא מספקת אוכל בריא לילדים משום שמגוון חברות מספקות אוכל לילדים אך אינן מקפידים על בחירת המזונות ואיכות המזון. במידה ותבחרו בדליקייט תוכלו להיות בטוחים שהילדים שלכם מקבלים את כל אבות המזון החיוניים לגדילתם ולהתפתחותם. החברה שלנו מחזיקהברישיון מטעם משרד הבריאות, אנו עובדים עם הספקים המובילים ביותר בשוק, המנות עומדות בתקנים המחמירים ביותר, קיבלו אישור כשרות והתפריטים גמישים כך שאנו יכולים להתאים את המנות לכל לקוח בהתאם לדרישותיו וצרכיו.

בחירה בנו תאפשר לילדים שלכם ליהנות מארוחה חמה שונה בכל יום והמאכלים ילמדו אותם להתנסות ולא לפחד ממאכלים חדשים.

Share This
תפריט עמודים
×